منو

جستجو وکیل حرفه ای

با قرار ملاقات، چت یا تماس تصویری، یک وقت مشاوره رزرو کنید

جستجو بهترین وکیل براساس شهر

جستجو بهترین وکیل، وکیل خبره، وکیل خوب، وکیل با سابقه در هر شهر

بهترین وکلای استان ها

بهترین وکلای حرفه ای و با سابقه در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و ... در استان ها جستجو کنید

وکلای حرفه ای و با سابقه

بهترین وکلای حرفه ای و با سابقه در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و ...

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه جستجوی وکیل

انتخاب وکیل حرفه‌ای برای موفقیت در دعاوی حقوقی ضروری است. بدون داشتن وکیل متخصص خیلی سخت می‌توان از محاکم قضایی سربلند بیرون آمد. خوشبختانه امروز سطح آگاهی در جامعه ما به حدی رسیده است که بسیاری از مردم بر این موضوع واقفند؛ اما خیلی از مردم در شهرهای مختلف کشور نمی‌توانند وکلای حرفه‌ای و با تجربه را پیدا کنند. در حالت عادی آن‌ها مجبور هستند تا در بین دوست و آشنا پرس‌وجو کنند تا شاید وکیل خوبی به آن‌ها معرفی شود؛ اما آیا واقعا راه بهتری برای جستجوی وکیل حرفه‌ای وجود ندارد؟

پاسخ مثبت است. سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای برای این منظور در دسترس شما عزیزان قرار دارد. در هر جای ایران عزیز که ساکن هستید، می‌توانید از طریق سامانه جستجوی وکیل، به بهترین و باتجربه‌ترین وکلای کشور دسترسی پیدا کنید. بیش از 50 هزار وکیل خبره در این سامانه آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در قالب گفت‌وگوی آنلاین و حضوری به شما عزیزان هستند.

وکیل دادگستری کیست؟

وکیل دادگستری کسی است که در زمینه تخصصی حقوق تحصیل کرده است و موفق به کسب پروانه وکالت شده است. وکیل دادگستری با حضور در کنار شما در جریان پرونده‌های قضایی، به دفاع از مواضع‌تان در محاکم قضایی می‌پردازد تا مانع از تضییع حقوق شما مطابق با اصول مندرج در قانون شود.

اصطلاحی تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیز وجود دارد که حتما آن را شنیده‌اید. هر وکیل پس از پایان دوره تحصیلی باید برای ورود در عرصه فعالیت‌های حقوقی و قضایی در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کند. کسانی که موفق به قبولی در این آزمون می‌شوند، باید در مدت 18 ماه دوره کارآموزی وکالت را پشت سر بگذارند. در صورت طی کردن موفقیت آمیز این دوره به عنوان وکیل پایه یک دادگستری لقب می‌گیرند.

نکات مهم در انتخاب وکیل

قبل از اینکه به جستجوی وکیل بپردازید، باید چند نکته اساسی را مد نظر قرار دهید. دنیای وکلات خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی است که عموم مردم در ذهن دارند. گاهی اوقات افراد برای خرید لوازم شخصی‌شان حساسیت بیشتری در مقایسه با انتخاب وکیل به خرج می‌دهند. در جستجوی وکیل آنلاین هستید یا قصد دارید از دوستان و آشنایان‌تان برای پیدا کردن وکیل کمک بگیرید، حتما نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

1. وکیل کوتاه مدت یا بلند مدت

در گام اول باید مشخص کنید که چرا به یک وکیل نیاز دارید و چه مدت زمان با او همکاری خواهید کرد؟ آیا صرفا با یک پرونده سروکار دارید که می‌خواهید از وکیل حرفه‌ای برای پیشبرد آن مشاوره بگیرید؟ یا اینکه نیاز به وکیل حقوقی حرفه‌ای برای حضور طولانی مدت در شرکت خود دارید؟ طبیعی است که در حالت دوم باید به سراغ وکیلی باشید که امکان دسترسی دائمی به آن را داشته باشید و حتی به فکر عقد قرارداد همکاری با او باشید.

2. حوزه تخصصی وکالت

بعضی از افراد تصور می‌کنند که یک وکیل باید در تمام زمینه‌های حقوقی و قضایی تسلط کامل داشته باشد. واقعیت این است که تعداد وکلای خبره‌ای که از چنین ویژگی برخوردار هستند، بسیار محدود است. تقریبا در ازای تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما در جامعه، زمینه‌های حقوقی نیز در قانون وجود دارد. بنابراین مانند پزشکی طبیعی است که یک وکیل نمی‌تواند روی تمام حوزه‌ها تخصص داشته باشد.

معمولا در وهله اول باید به سراغ وکلای دادگستری بروید که می‌توان آن‌ها را به پزشکان عمومی تشبیه کرد. اما اگر به هر دلیل نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید، باید به سراغ وکلای خبره در همان حوزه مد نظر خود بروید. به عنوان مثال درباره مشکلات کسب‌وکار باید وکیل مسلط به قانون کار و همچنین در زمینه مشکلات خانوادگی به وکیل خانواده مراجعه کنید. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای حوزه‌های تخصصی فعالیت هر یک از وکلا در پروفایل اختصاصی آن‌ها درج شده است و به راحتی می‌توانید به دنبال وکیل متخصص مد نظر خود بگردید.

3. بررسی سوابق و رزومه وکیل

با بررسی رزومه و سابقه کاری یک وکیل می‌توان به ارزیابی خوبی از کیفیت کاری او دست پیدا کرد. طبیعی است که اگر تعداد زیادی از موکلان از یک وکیل اظهار رضایت کنند، می‌توان به او اعتماد کرد. البته در شرایط عادی دسترسی به کسانی که قبلا به یک وکیل مراجعه کرده‌اند، کار آسانی نیست.

در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای، نظرات مراجعه‌کنندگان به هر وکیل در پروفایل اختصاصی او ثبت می‌شود و به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت از این موضوع اطلاع حاصل کنید. علاوه بر آن کلیه مدارک قانونی فعالیت فرد به عنوان وکیل از طرف سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای بررسی می‌شود. به همین دلیل هیچ‌گونه نگرانی نیز از این بابت نخواهید داشت.

4. هزینه وکالت

قطعا هزینه درخواستی وکیل برای مشاوره حقوقی یا وکالت یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب وکیل به شمار می‌رود. اینکه بودجه مد نظر شما چقدر است، موضوعی کاملا شخصی است. اما حق طبیعی شماست که با مشاهده و مقایسه تعرفه درخواستی وکلای مختلف، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید. بدیهی است که عواملی مانند تخصص و تجربه وکیل در میزان دستمزد دریافتی موثر هستند. در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، می‌توانید تعرفه درخواستی هر یک از وکلا برای مشاوره حقوقی را به راحتی مشاهده کنید. پس از آن به راحتی گزینه مد نظر را برای گفت‌وگو برگزینید.

5. دسترسی به وکیل

آیا وکیل شما زمان کافی برای ارائه مشاوره یا رسیدگی به پرونده حقوقی‌تان را دارد؟ شما در ازای مبلغی که به حق‌الزحمه به وکیل پرداخت می‌کنید، باید به او دسترسی داشته باشید و از راهنمایی‌هایش استفاده کنید. بعضا برخی از افراد گلایه می‌کنند که وکیل‌شان زمان کافی برای رسیدگی به پرونده آن‌ها صرف نمی‌کند. این مشکل نیز به خوبی در سامانه جستجوی وکیل دادگستری برطرف شده است. تقویم برنامه زمانی هر وکیل در پروفایل اختصاصی او در معرض دید شما قرار دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید از بین زمان‌های آزاد وکیل، قرار ملاقات گفت‌وگی آنلاین یا حضوری را با او تنظیم کنید.

6. حس اعتماد و احترام متقابل

وکیل از جهات مختلفی شبیه به پزشک است. همان طور که یک پزشک ممکن است برای درمان شما از روش‌هایی استفاده کند که برای شما ناخوشایند است، یک وکیل نیز ممکن است بعضا حقایقی را با شما در میان بگذارد که دوست نداشته باشید ولی به نفع شماست. لازمه برقراری این نوع رابطه وجود حس اعتماد و احترام متقابل بین شما و وکیل است. اهمیت این موضوع به خصوص در شرایط احساسی مانند دعاوی طلاق یا حضانت دو چندان می‌شود. به طور کلی فارغ از تجربه و تخصص، کسی را به عنوان وکیل انتخاب کنید که بتوانید حرف‌های خود را راحت و صادقانه با او در میان بگذارید.

اهمیت عقد قرارداد با وکیل

در صورتی که صرفا قصد دریافت مشاوره حقوقی از وکیل را دارید، نیازی به عقد قرارداد نیست. بلکه می‌توانید یک یا چند جلسه ملاقات حضوری، تلفنی یا آنلاین با او برگزار کنید و در نهایت با پرداخت حق‌الوکاله به رابطه کاری خود با او پایان دهید. اما اگر قصد دارید که از یک وکیل در پرونده قضایی کمک بگیرید یا با او عنوان مشاور حقوقی کسب‌وکار خود همکاری کنید، ماجرا کاملا متفاوت است.

در چنین شرایط حتما لازم است که تمام ارتباط کاری فی مابین بر اساس قرارداد رسمی صورت بگیرد. قراردادی که اصطلاحا تحت عنوان وکالت نامه شناخته می‌شود. در متن وکالت‌نامه باید تمام جزئیات تکالیف و حقوق هر یک از طرفین به صورت صریح و شفاف ثبت شود. به عنوان مثال می‌توان حق‌الوکاله، نوع وکالت، حدود اختیارات وکیل و ... اشاره کرد. در چنین شرایطی در صورت عدم عمل به تعهدات از سوی هر یک از طرفین، امکان پیگیری‌های قانونی برای شما محفوظ خواهد بود.

روش جستجو و انتخاب وکیل آنلاین

در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای بیش از 50 هزار وکیل از سراسر استان‌های ایران بزرگ برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی آماده همکاری با شما عزیزان هستند. برای انتخاب وکیل از طریق این سامانه کار ساده‌ای پیش رو دارید. شما باید با توجه به شهر و موضوع حقوقی مد نظر خود، اقدام به جستجوی وکیل کنید.

سپس از بین نتایجی که در سامانه برای شما به نمایش در می‌آیند، پروفایل هر یک از وکلای مد نظر را یک به یک بررسی کنید. جزئیات مربوط به سوابق تحصیلی، تخصص، تجربه، نظرات سایرین و تعرفه ارائه خدمات هر وکیل را بررسی کنید. پس از انتخاب وکیل مد نظر باید با توجه به تقویم برنامه زمان‌بندی که در پروفایل اختصاصی او در اختیار شما قرار می‌گیرد، زمان مد نظرتان را انتخاب کنید. ضمنا امکان تنظیم قرار ملاقات در قالب گفت‌وگوی حضوری یا آنلاین وجود دارد. پس از آن هزینه جلسه را پرداخت کرده و در زمان مقرر با وکیل دیدار کنید.

فراموش نکنید که در حالت عادی برای بررسی رزومه این تعداد از وکلا باید ساعت‌ها و روزها وقت صرف کنید؛ ولی همه چیز در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به سادگی آب خوردن و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

اگر وکیل هستید، بخوانید

اگر وکیل هستید و به دنبال راهی برای توسعه فعالیت‌های کاری خود می‌گردید، سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به شما کمک می‌کند. به جای اینکه مدام در آگهی‌های استخدام وکیل به دنبال موقعیت شغلی مناسب باشید، پروفایل اختصاصی خود را در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای ایجاد کنید. در حالت عادی با ایجاد دفتر وکالت شخصی، نهایتا می‌توانید بازار کاری به وسعت شهر محل فعالیت خود داشته باشید؛ اما با ایجاد پروفایل اختصاصی در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، بازاری به وسعت ایران پیش روی شما قرار می‌گیرد. این فرصت را از دست ندهید.

سوالی دارید؟

کارشناسان سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای در ایران، آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند. چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از انتخاب وکیل دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباط تلفنی و آنلاین با ما تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخ‌گوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود. اعتقاد ما بر این است که داشتن وکیل حرفه‌ای و با تجربه حق مسلم شهروندی شما عزیزان است و در راه این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

جستجوی وکیل در ایران

ثبت نام ویژه وکیل یا موسسه حقوقی

وکلای حرفه ای و با سابقه

بهترین وکلای حرفه ای و با سابقه در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و ...

جستجوی وکیل در ایران

وب سایت ما چگونه کار میکند

جهت پیدا کردن وکیل از دستور العمل ذیل پیروی کنید

وب-سایت-جستجوی-وکیل-چگونه-کار-میکند
  • #01. جستجوی وکیل

    نمایش بیش از 50000 وکیل با توجه به جستجوی شما

  • #02. مشاهده پروفایل وکیل

    مشخصات وکیل را مشاهده نمایید و نظرات دیگر کاربران را مشاهده نمایید

  • #03. از مشاوره لذت ببرید

    از طریق چت یا تماس ویدیویی با رزرو قرار ملاقات با وکیل حرفه ای خود ارتباط برقرار کنید!

جستجو کنید

با کمترین هزینه

آیا شما وکیل هستید

برای افزایش بازدید آنلاین خود به ما بپیوندید. به مشتریان بیشتری که به دنبال خدمات و مشاوره هستند دسترسی خواهید داشتو

ثبت نام وکیل یا موسسات حقوقی